Sunt profesor titular din gr.I. In 2022 mi s-a scazut abuziv calificativul de catre CA de la FB ( dat de Comisia de verificare a Fisei de autoevaluare) la B, iar metodologia prevede ca trebuie FB in ultimii 5 ani pentru a continua activitatea dupa 65 ani. Este primul B din viata mea. Scaderea punctajului de catre CA s-a facut cu nerespectarea procedurilor, fara Nota de fundamentare, fara PV al sedintei CA comunicat. Actul emis cu B nu are specificata calea de atac si rastimpul respectiv. Am depus contestatie in care am solicitat toate actele. Nu le-am primit. Contestatia a fost respinsa pe motiv ca nu am depus-o in 2 zile lucratoare, invocandu-se art.12 al. 2 din Metodologia de evaluare a activitatii personalului didactic personalului didactic… OMENCS 6.143/ 1.11.2011 completata si modificata prin OME 3189/202, articol care are alta prevedere, deci nu exista. Hotararea CA 27/ 7.09.2022 act administrativ unilateral, care este lovit de nulitate deoarece membrii acestuia s-au antepronuntat prin scaderea calificativului de la „Foarte Bine” la „Bine” neluand in considerare Raportul comisiei de cercetare disciplinară prealabilă numită prin decizia nr. 180 din 21.06.2022, raport care nu mi-a fost comunicat nici pana in prezent. Cercetarea a fost ceruta pe baza a 2 reclametii ale parintilor a 2 elevi declarati corigenti, prin care se cerea inlocuirea mea din comisia de corigenta. Am fost indepartata din comisie cu nerespectarea prevederilor legale, pe motivul invocat de parinti ca ar exista „un conflict” (!). Cercetarea nu s-a finalizat cu nicio sanctiune, darr CA mi-a scazut punctajele cu 4 p. tocmai ca sa fie B. Votul nu a fost „secret” pentru ca un membru era online etc. Raportul acestei comisii era dovada clara ca hotararile CA au fost luate in baza unor „plangeri” nefondate si mincinoase pe care membrii CA le-au luat in considerare si au diminuat abuziv calificativul si in consecinta s-au antepronuntat. In Ianuarie 2023 am solicitat mentinerea in activitate. Prin Hotar