Ești aici > Forum > Codul muncii şi litigii de muncă

Codul muncii

Forum întrebări juridice - Codul muncii şi litigii de muncă
Bine aţi venit Vizitator   
[Cont nou]  Conectare
Răspunde
 30-04-2018
Vizitator
Buna ziua.Sunt as medicala la un cabinet de gradinita,președinta a unui sindicat ,sunt amenințata de directoarea instituției in urma unui scandal ca am sesizat niste nereguli,ca voi fi mutata de la locul unde lucrez .Mutarea se va face prin rotirea cadrelor ,la un cabinet medical al Primăriei.Primarul m a chemat si verbal a spus ca este de acord.Va rog sa ma sfătuiți cum sa procedez legal daca pot refuza delegarea,detașarea,transferul sau ce vor ei sa mi facă.Va mulțumesc.
Răspunde
 23-07-2018
Vizitator

Sunt nascuta in 8 mai 1960 ... Am lucrat 16 ani si 3 luni , dintre care 10 ani si 9 luni grupa II - a , de munca ... Cind pot sa - mi depun dosarul de pensionare ?
Răspunde
 05-11-2018
Vizitator
Va puteti depune dosarul de pensionare la implinirea varstei de 63 de ani.
Răspunde
 05-11-2018
Vizitator
Atat timp cat nu sunteti dvs vinovata - nu aveti nicio culpa- puteti refuza orice transfer deoarece acesta nu se dispune disciplinar.
Eu cred ca transferul se dispune in interesul dvs pentru a se pune capat situatiei conflictuale de la locul de munca, deci spre binele dvs si nu ca o sanctiune impotriva dvs (in mod disciplinar).

Ramane ca dvs sa hotarati daca acceptati sau nu (dar sa nu va gaseasca vreo vina, vreo culpa, deci sa nu va sanctioneze disciplinar).
Răspunde
 05-02-2019
Vizitator
Denisa

Vizitator
Sunt nascuta in 8 mai 1960 ... Am lucrat 16 ani si 3 luni , dintre care 10 ani si 9 luni grupa II - a , de munca ... Cind pot sa - mi depun dosarul de pensionare ?

Limita de varsta la 61 ani si 9 luni.
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail: