Ești aici > Forum > Drept civil

Deconectarile CEZ , ILEGALE?

 Forum întrebări juridice - Drept civil
Bine aţi venit Vizitator   
[Cont nou]  Conectare
Avatar mic
Răspunde
 19-02-2013
AvatarGabrryyel
Vizitator
In luna octombrie 2012 am avut o problema cu cei de la CEZ . Am o locuinta la Murgas , Jud. Dolj si intr-o zi am mers sa lucrez acolo, am constatat ca nu am curent, am verificat sigurantele , totul in regula, la contuar erau firele scoase, am sunat la cez si mi-au spus ca m-au deconectat pentru neplata unei facturi de 80 lei.
Le-am cerut sa imi trimita prin e-mail factura cu pricina, am mers si am platit-o. A doua zi au bransat curentul. Am solicitat explicatii cu privire la factura care era neplatita, intrucat eu nu primisem acea factura, iar in ziua in care ma deconectasera , seara am gasit in cutia postala Avizul de notificare, dar era prea tarziu, eram deja deconectat.
La trei zile am primit facturile pentru conectare si deconectare in valoare totala de 416 lei.
Am primit si raspunsul de la ei in care imi spuneau ca am fost deconectat in baza articolului 152 lit. e) din legea energiei pentru neplata facturii.

Aici va las raspunsul integral al celor de la CEZ, sa vedeti ce au rspuns:

Stimate domnule EGB,

Urmare a mesajului dumneavoastra, inregistrat la CEZ Romania cu numarul 60008430970/23.10.2012, va informam ca in conformitate cu prevederile reglementarilor legale in vigoare, plata pentru serviciile de furnizare a energiei electrice, la termenul de scadenta prevazut in contract, este una din obligatiile consumatorului si conform prevederilor Articolului 152, litera e) din Regulamentul de furnizare a energiei electrice la consumatori aprobat prin H.G. 1007/2004 pentru intarzieri ale consumatorului la plata facturii aferente activitatii de furnizare a energiei electrice, furnizorul este indreptatit sa sisteze furnizarea energiei electrice.

Eventualele pagube generate de deconectarea pentru neplata a locului de consum nu pot fi imputate furnizorului de energie electrice.

Conform analizei departamentului facturare al SC CEZ Romania SA, factura numarul 5502384074/22.08.2012 a fost expediata de prestatorul nostru extern, specializat in tiparirea si implicuirea documentelor, catre Compania Nationala Posta Romana, in data de 23.08.2012, conform borderourilor aferente comenzii numarul 50246850. Acestea au fost depuse la Oficiul Postal numarul 83 Bucuresti.

Avand in vedere faptul ca factura reclamata face parte din categoria transmiterilor simple, fara confirmare de primire din partea clientului, analiza modului de transmitere a facturii se poate face analizand doar global, lotul din care face parte aceasta, nu individual.

Potrivit normelor postale in vigoare acest tip de trimiteri postale circula neinregistrate de la expeditor la destinatar, fapt ce face imposibila stabilirea predarii catre destinatar.
Va informam ca toata corespondenta emisa de catre SC CEZ Vanzare SA este transmisa in termen prestatorului nostru extern, specializat in tiparirea, implicuirea documentelor si transmiterea pentru distribuire, Companiei Nationale Posta Romana.

Avand in vedere aspectele prezentate de dumneavoastra, va informam ca a fost instiintat departamentul specializat in vederea analizei si notificarii prestatorilor daca este cazul.

Conform analizei departamentului specializat al SC CEZ Romania SA, in data de 10.10.2012 a fost expediat de prestatorul nostru extern, specializat in tiparirea si implicuirea documentelor, catre Compania Nationala Posta Romana, Preavizul numarul 030007270651/08.10.2012, conform borderourilor aferente comenzii numarul 50246851, prin intermediul caruia ati fost informat ca incepand cu data de 21.10.2012, ora 10:00, ne aflam in situatia de a intrerupe furnizarea de energie electrica la locul de consum, in cazul neachitarii debitului in suma de 88,96 lei, reprezentand restul de plata al facturilor numarul 5901981276/28.06.2012, respectiv numarul 5502384074/22.08.2012.

Aceste borderouri au fost depuse la Oficiul Postal numarul 83 Bucuresti.
Referitor la primirea cu intarziere a preavizului notificare, va rugam sa transmiteti copia plicului preavizului in cauza, pe care este mentionata data Postei, in vederea verificarii si aplicarii masurilor ce se impun.

Ca urmare a faptului ca nu a fost efectuata plata pentru debitul restant aferent serviciilor de furnizare a energiei electrice conform termenului specificat in Preavizul Notificare mai sus mentionat, de 21.10.2012 si nefiind transmisa dovada platii conform prevederilor Art. 151 din Regulamentul de furnizare a energiei electrice la consumatori aprobat prin H.G. 1007/2004, in data de 22.10.2012, a fost emis ordinul de deconectare a locului de consum si transmis prestatorului extern pentru efectuarea serviciului. In data de 23.10.2012 locul de consum a fost deconectat.

Ca urmare a efectuarii serviciului de deconectare a locului de consum a fost emisa factura numarul 2061341391/23.10.2012, in valoare de 206,65 lei.

Dupa transmitere dovezii platii debitului deconectabil, in data de 23.10.2012, a fost emis ordinul de serviciu si transmis prestatorului extern pentru reconectarea locului de consum.

Ca urmare a efectuarii serviciului de reconectare a locului de consum a fost emisa factura numarul 2061342496/24.10.2012, in valoare de 206,65 lei.

Tarifele pentru serviciul de deconectare si reconectare s-au facturat in conformitate cu lista tarifelor pentru lucrari executate si servicii prestate de CEZ Distributie, in functie de tipul bransamentului si locul din care se realizeaza deconectarea.

Astfel, potrivit reglementarilor legale in vigoare costurile serviciilor prestate in vederea efectuarii operatiunilor de deconectare si reconectare se suporta de consumator.

In ceea ce priveste modul de efectuare a serviciului de deconectare, va informam ca aspectele semnalate sunt in analiza departamentului specilaizat, urmand ca in termenul cel mai scurt sa va comunicam rezultatul analizei.

Pentru alte informatii privind aspectele prezentate de dumneavoastra in mesaj, ne puteti contacta telefonic la numarul 0248 524531, persoana de contact Julieta Malaescu, in fiecare zi de luni intre orele 14:00 – 16:00.

In vederea optimizarii procesului de comunicare cu clientii sai, CEZ Vanzare a initiat actiunea de actualizare baza de date cu cele mai frecvente canale de comunicare: telefon, email, fax. Va rugam sa ne comunicati aceste date care asigura o buna relatie parteneriala.

Pentru orice alte informatii legate de serviciile noastre de furnizare si distributie a energiei electrice puteti apela Info Linia CEZ 0251929 (tarif normal in reteaua Romtelecom).
Va multumim pentru colaborare si va asiguram de intreaga noastra disponibilitate la dialog.
Cu stima.

Acesta a fost raspunsul celor de la cez.

Am sa postez in continuare ce am raspuns eu solicitandu-le in celasi timp sa anuleze facturile de conectare / deconectare:

Buna Ziua,

Stimata Doamna Julieta Malaescu,


Cod client: ........ (B E G)

Am analizat cu multa atentie raspunsul trimis de dumneavoastra in data de 31/10/2012, de asemenea am studiat articolele de Lege la care faceti referire dumneavoastra dar nu numai, pe langa articolele de Lege invocate de Dumneavoastra am studiat si alte articole mai sus si ma jos din Legea HG 1007/2004 constatand multe nereguli, le voi enumera pe rand pentru a putea fi suficient de explicit:

1). Faceti referire la primul aliniat din raspunsul dumneavoastra la Art. 152 litera e) din Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004, va aduc la cunostinta ca tocmai acest articol este incalcat de dumneavoastra datorita faptului ca dumneavoastra invocati numai litera e). - Art. 152 in intregime spune in felul urmator, citez:

Art. 152. -
(1) Pentru intarzieri ale consumatorului la plata facturii aferente activitatii de furnizare a energiei electrice, furnizorul este indreptatit sa ia, succesiv, urmatoarele masuri:
a) aplicarea de penalitati;
b) limitarea furnizarii energiei electrice, daca aceasta masura este prevazuta in contract;
c) transmiterea unui preaviz de sistare a livrarii energiei electrice;
d) la cererea consumatorilor, cu exceptia consumatorilor casnici, furnizorul va avea intalniri cu acestia, in perioada de preaviz, in vederea negocierii (re)esalonarii sumelor datorate de consumatori;
e) sistarea furnizarii energiei electrice;
f) rezilierea contractului de furnizare a energiei electrice.
(2) Termenele si modul de aplicare a acestor masuri sunt stabilite prin ordine sau decizii emise de autoritatea competenta.
Dupa cum bine observati am subliniat elemtul cheie din lege "succesiv", furnizorul este indreptatit sa ia, succesiv urmatoarele masuri incapand cu litera a) pana la litera f), nu pe sarite sau dupa bunul plac cum a-ti procedat dumneavoastra. Pentru e elimina orice interpretare, dubii, anexez de asemenea si explicatia cuvantului "succesiv" conform Dictionarului Explicativ al Limbi Romane , citez:

SUCCESÍV, -Ă, succesivi, -e, adj. (Adesea adverbial) Care urmează unul după altul (fără întrerupere sau la intervale scurte şi regulate). Care are loc, se petrece progresiv, treptat.
SUCCESÍV adj., adv. 1. adj. consecutiv. (Valuri ~ de avioane.) 2. adj. gradat, treptat. (O înşiruire ~.) 3. adj., adv. v. treptat.


Procedura corecta conform Art.152 trebuia sa se desfasoare in felul urmator- sa emiteti urmatoarea factura la care sa adaugati penalitatile pentru depasirea celor 30 de zile da la data scadenta a facturii cu nr.5502384074 , limitarea furnizarii energie electrice , transmiterea preavizului, sistarea furnizarie energie electrice, rezilierea contractului.

Va aduc la cunostinta ca s-a emis factura cu nr. 5402491424 din data de 19/10/2012 in aceasta factura conform Art.152 sau calculat penalitatile si se face referire si la sumele restante neachitate, dar aceasta factura s-a emis dupa ce s-a emis preavizul notificare cu nr.030007270651/ 08/10/2012, prin modul in care ati acctionat , ati incalcat Art. 152 din Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004 care precizeaza foarte clar ce trebuie facut in situatia in care sunt intarzieri la plata facturii.

2). Referitor la aliniatul doi din raspunsul Dvs. pagubele de deconectare va sunt imputate deoarece a-ti sistat furnizarea enerfiei electrice fara nici un temei legal.
3). Conform aliniatelor 3,4,5,6,8,10 din raspunsul Dvs. inteleg ca Dumneavoastra nu puteti sa faceti verificari, nu stiti daca s-a primit factura si/ sau avizul de notificare, daca sau cand sau primit. Acest lucru nu puteti sa il faceti nici macar la nivel global dar apai la nivel individual cum precizati in raspuns.

Doresc sa precizez faptul ca prin imposibilitatea dumneavoastra de a stabili ce s-a intamplat cu corespondenta expediata incalacti grav Art.4 (1), Art.(2) din Legea 642/2002 Privind Serviciile Postale. Atat dumneavoastra cat si Posta Romana.

Tinand cont de afirmatiile dumnevoastra la Aliniatul 4 si 5 din raspunsul trimis si modul de lucru din realitate, va aduc la cunostinta ca prin aceastea dumneavoastra incalcati grav Art. 28 din Constitutia Romaniei.

Va informez ca eu am putut sa fac o analiza si am facut aceasta analiza la nivel individual nu la nivel global . In continuare voi expune analiza facuta de mine pe baza documentelor oficiale emise de CEZ dupa cum urmeaza:

-factura cu nr.5402491424 are data emiteri 19/10/2012, aceasta factura am primit-o in cutia postala pe data de 30/10/2012 (conform stampila existenta pe plic aceasta scrisoare a a ajuns la oficiul postal pe data de 29/10/2012)- rezulta ca din data emiteri pana la data primirii au trecut 11 zile (dupa 11 zile am intrat in posesia scrisorii).
- factura cu nr. 2061341391 are data emiteri 23/10/2012 aceasta factura am primit-o in cutia postala pe data de 01/11/2012 (conform stampila existenta pe plic aceasta scrisoare a ajuns la oficiul postal pe data de 31/10/2012) -rezulta ca din data emiterii pana la data primirii au trecut 9 zile (dupa 9 zile am intrat in posesia scrisorii).

Avand in vedere cele doua coerspondente prezentate mai sus ca si probe ce nu pot fi contestate va invit sa facem o analiza a preavizului / notificare cu nr.030007270651 din 08/10/2012
Aceasta analiza o facem inutil deoarece nu s-a respectat Art. 152 din Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004, dar totusi fac aceasta analiza:
data emiterii notificarii 08/10/2012, data expedierii notificarii 10/10/2012 (condorm aliniat 8 din raspul dumneavoastra) vom adauga o medie de 10 zile - rezulta ca cele 10 zile se implinesc in data de 20/10/2012 fiind zile nelucratoare inclusiv 21/1072012, atunci conform normelor de expeditie ale Postei Romane aceasta scrisoare se presupue ca a ajuns in data de 22-23 /10/2012 (eu stiu ca in data de 23 la amiaza am luat corespondenta din cutia postala). Asa cum am spus si in convorbirile telefonice din data de 23/10/2012 cand am ajuns la propietate din Gaia , com. Murgas si am vazut bransamentul smuls, v-am contactat telefonic la 0251929, atunci am aflat ca de fapt se facuse o deconectare pentru ne plata,aceasta deconectare s-a facut la solicitarea CEZ, dupa amiaza cand am ajuns in Craiova pe 1 Decembrie 1918, nr.49 , am gasit corespondenta cu notificarea in cutia postala, dar era prea tarziu, deconectarea deja se facuse, la ora 18:00 aproximativ am facut plata la Posta Romana fiind singura institutie cu program la acea ora, si ulterior in acea seara am trimis prin e-mail chitantele cu confirmarea plati.

Va intreb pe dumneavoastra, carea este scopul preavizului de notificare, care a fost scopul preavizului in lumina celor prezentate mai sus, si-a indeplinit preavizul , notificarea scopul pentru care a fost trimis?

Repet inca odata ca aceasta analiza a preavizului am facuto doar pentru a avea o situate, dar in lumina Art. 152 - articol incalcat de dumneavoastra nu trebuia sa fac acest lucru.

4). Tot la capitolul preavizului conform contractului intre mine si CEz pag. 4 , Art. 11 (3) si in lumina Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004 nu s-a respectat aceasta clauza de catre CEZ.
Tot la Art. 11 (4) privitor la notificare aceasta se face la 35 de zile de la data scadentei (factura cu nr.5502384074 are data scadenat la 06/09/2012) la data de 11/10/2012 Dvs. (CEZ) ar fi trebuit in lumina Art. 11 (4) sa emita Avizul/ Notificarea. Dumneavoastra ati emis Avizul / Notificarea cu trei zile inainte - pe data de 08/10/2012 - nu ati respectat clauza contractuala.
In felul acesta in a 46-a zi deja exista comanda de deconectare conform aliniatului 11 din raspunsul dumneavoastra.
Precizez faptul ca Art.11 din contract-ul existent semnat intre mine si Cez nu se spune ca odata trecut acest timp se va face deconectarea, nu , acolo spune foarte clar, citez: "poate intrerupe furnizarea energiei electrice".

5).Asa cum am mai spus la inceput ca pe langa asticolul la care Dvs. ati facut referire Art. 152 pentru ca eu sa il citesc am mai citit si alte articole din Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004 si am constatat cu stupoare ca dumneavoastra ati mai incalcat si alte articole din Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004 cum ar fi: Art.85 litera n) - acest lucru s-a facut pe data de 30/10/2012 - mult prea tarziu - incalcare grava
Art.85 litera o) - nu a vorbit nimeni desprea asa ceva - incalcare grava
Art.85 litera h) - nici nu s-a pus problema, - incalcare grava

Continuind cu lectura Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004, devenea din ce in ce mai interesant, am constatat ca si

Art. 146 din Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004 este partial indeplinit de dumneavoastra, nici decum in totalitate - destul de grav

6) Am solicitat documentele justificative pentru corespondenta transmisa la adresa Str. 1Decembrie 1918, nr. 49 mai exact pentru factura numarul 5502384074 din 22/08/2012 si a preavizului / notificarii cu nr. 030007270651 din 08/10/2012, nu am primit nimic, Dvs. faceti referire in raspunsul anterior la aliniatul 3 si aliniatul 8 dar nu a-ti trimis borderourile la care faceti referire, va rog sa imi trimiteti documentele justificative.

In lumina celor prezentate mai sus, avand in vedere ca Dvs. in calitate de Furnizor al energie electrice ati incalcat in repetate randuri Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004, nerespectand Articolele mentionate mai sus Articole din Regulament, solicit sa anulati factura deja emisa, factura cu nr.2061341391 si sa nu facturati serviciul de reconectare deaorece aceste servicii au fost efectuate la solicitarea CEZ fara nici un temei legal, deci nu din cauze imputabile mie -avand in dedere Regulamentul de furnizare al energiei electrice HG 1007/2004.

Referitor la sistemul de protectie, si supraveghere al propietatii asa cum am mai spus voi reveni cu date despre afectarea acestui mai exact despre acunulatorul cu care este prevazut.

Afirm inca odata ca nu am primit factura cu nr.5502384074 , motiv pentru care au aparut intarzieri la plata facturii.

Va rog sa analizati cele intamplate si cele prezentate pentru a rezolva pe cale amiabila acest incident aparut datorita nerespectarii in totalitate de catre CEZ a Regulamentului de furnizare a energie electrice, va rog sa aveti si sa tratati aceste lucrui cu maxim respect fata de consumatorul captiv fara sa abuzati de pozitia dominata pe care o detineti si implicit de faptul ca Dvs. detineti monopulul pe piata.

Am incredere ca veti rezolva acest incident pe cale amiabila in baza celor prezentate, fara sa mai sa mai solicit sprijinul institutiilor cum ar fi Protectia Consumatorului, Instantele Judecatoresti, in caz contrar voi fi oblicag sa apelez si la alte Organisme competente.

Atasat la e-mail va trimi un linck cu urmatoarele documente: - Regulament de furnizare energie HG 1007/2004
- Raspuns _6000843097 din 31/10/2012 de la CEZ catre mine
- Factura duplicat nr.5502384074
- Factura nr.2061341391 insotita de plicul in care a fost expediata
- Factura nr.5402491424 insotita de plicul in care a fost expediata
- Bon de miscare nr.593630 din 24/102012

Cu deosebita stima

EGB

Craiova, DOLJ

In continuare am sa va postez raspunsul lor in care au anulat cele doua facturi de deconectare/ conectare in valoare de 416 lei.



Stimate domnule EGB,


Urmare a mesajelor dumneavoastra, inregistrate la CEZ Romania cu numarul 60008430970/23.10.2012, respectiv numarul 60008491242/02.11.2012 si in completarea raspunsului transmis in data de 31.10.2012, va informam ca in data de 13.11.2012 au fost stornate facturile numarul 2061341391/23.10.2012, respectiv numarul 2061342496/24.10.2012, reprezentand contravaloarea serviciilor de deconectare si reconectare a locului de consum.



Factura stornata a fost expediata prin serviciul de curierat al Companiei Nationale Posta Romana.



Soldul inregistrat la data de 16.11.2012 este creditor in suma de 198,08 lei, ceea ce constituie plata efectuata in avans, suma care va diminua din valoarea urmatoarei facturi care se va emite, sau la solicitarea dumneavoastra suma poate fi restituita.



Pentru alte informatii privind aspectele prezentate de dumneavoastra in mesaj, ne puteti contacta telefonic la numarul 0248 524531, persoana de contact Julieta Malaescu, in fiecare zi de luni intre orele 14:00 – 16:00.

In vederea optimizarii procesului de comunicare cu clientii sai, CEZ Vanzare a initiat actiunea de actualizare baza de date cu cele mai frecvente canale de comunicare: telefon, email, fax. Va rugam sa ne comunicati aceste date care asigura o buna relatie parteneriala.



Pentru orice alte informatii legate de serviciile noastre de furnizare si distributie a energiei electrice puteti apela Info Linia CEZ 0251929 (tarif normal in reteaua Romtelecom).



Va multumim pentru colaborare si va asiguram de intreaga noastra disponibilitate la dialog.



Cu stima,



Julieta MALAESCU
Analist Servicii Clienti
CEZ Romania
Centrul Back Office & Call Center


DECI SE POATE

Dupa toate cele intamplate va rog sa vedeti si in presa, articolul privitor la deconectarile ilegale pe care le face CEZ

http://www.gds.ro/Actualitate/2012-1...%2C+ilegale%3F

NU va lasati pacaliti de cez.
Răspunde
 08-04-2013
AvatarCarmen donran
Vizitator

Daca aveti probleme cu CEZ insistati, INSISTATI.....SI IAR INSISTATI - SALARIATII LOR CARE RASPUND LA RECLAMATII SUNT PRECUM ... DUDUIA JULIETA MALAESCU ... ADICA APROAPE ANALFABETI ... SCRIEI LA PROTECTIA CONSUMATORILOR SI LA ANRE - NU VA LASATI INSELATI - AMETITI-I CU SCRISORI - VA VOR RASPUNDE BATAND CAMPII ACESTE RESPUNSURI TRIMITETILE MAI DEPARTE LA AUTORITATILE COMPETENTE NUMAI SCRIIND ZECI DE RECLAMATII REUSITI SA VA RECAPATATI DREPTURILE , ALTFEL PLATITI CA PROSTII SERVICII DE CARE NU ATI BENEFICIAT IAR CEZ ISI PLATESTE JULIETELE.
Răspunde
 08-04-2013
AvatarSORINGIG
Vizitator
Da asa este Carmen are dreptate si eu am avut probleme am fost deconectat ilegal - am citit mesajele de mai sus - pe "duduia" mea o chema Aura Bradescu dar a raspuns exact la fel - raspunsurile sunt identice pentru toti - sunt trase la xerox, cred ca nici nu se obosesc fetitele - stiu ele ca daca sunt Juliete, destoinicul Romeo intruchipat in CEZ le intretine cu banii furati de la noi.
In concluzie INSISTATI, INSISTATI, INSISTATI !!!! CEZ ARE JULIETE MULTE SI LE PLACE TARE MULT SA SCRIE CACI DOAR INCEP SA DESCOPERE ALFABETUL.
Răspunde
 26-06-2013
AvatarLianu lica
Vizitator
... si tu Sorin ai mare dreptate. Este foarte rusinos ce se intampla - CEZ-ul este populat cu foarte multe individe analfabete - si eu am avut probleme - am vrut la un moment dat sa nu mai achizitionez energie de la ei - caci legal avem posibilitatea asta, insa am ramas stupoefiat - am fost la Slatina - acolo la CEZ este directoare o individa pe nume Anghel Georgeta - care pur si simplu m-a stupefiat -Doamne nu le-o fi rusine cu asemenea salariati ? - aceasta individa habarnu avea ce-i energie electrica .
Răspunde
 16-01-2014
AvatarSilesile
Vizitator
ha, ha, ha......pai la Geta anghel te duci tu pentru energie electrica? la aceasta directoare a CEZ gasesti numai energie trupeasca... daneaza pe mese numai daca i-a o visinata si apoi ...iti face ....(traba aia) mai profesionist decat fetele de pe centura Bucurestiului. Are un cioc.....tocmai bun pt ciocane
Răspunde
 29-01-2014
AvatarBIBI
Vizitator
Buna ziua,

Referitor la replica data angajatului CEZ de catre d-nul/d-na cu locuinta in Murgasi.
Nu cumva doreati sa vina cineva sa va plateasca si factura?
Haideti sa nu exageram!
Răspunde
 30-03-2014
AvatarFlorin
Vizitator
Buna ziua ! Va rog respectuos sa ma ajutati intr-o problema foarte delicata. In anul 1997 am incheiat un contract de furnizare a enrgiei electrice pe un teren intravilan unde incepusem o constructie.


Detin un contract cu urmatoarele:

1.contract de furnizare a energiei electrice


2.chitanta cu suma de 5840 lei vechi reprezentand anticipatie


3.chitanta fiscala cu suma de 21840 lei vechi care reprezinta verificare perfectare,montare,racordare


3.bon de miscare cu seria contuarului


4.adeverinta primarie unde sunt mentionati vecinii.

Mentionez faptul ca din momentul incheierii contractului de furnizare a energiei electrice din anul 1997 si pana in prezent nu mi s-au intocmit facturi de consum deoarece nu figurez in baza lor de date.
In toti acesti ani am fost de mai multe ori la electrica cu dosarul in mana solicitand sa se rezolve aceasta situatie.
Ca de fiecare data nu am primit din partea celor de la electrica nici un raspuns care sa ma ajute in rezolvarea acestei situatii.
Raspunsul lor de fiecare data a fost urmatorul : ” SA RASPUNDA CEI CARE AU INCHEIAT CONTRACTUL CU DUMNEAVOASTRA”.
Am fost debransat o singura data acum 8 ani,am facut o cerere catre directorul zonal in care am explicat situatia,a doua zi a trimis o echipa la fata locului au verificat dosarul dupa care m-au rebransat spunand ca eu sunt in regula iar vina o poarta cei care au intocmit acel dosar si nu m-au luat in evidenta.
Mentionez ca la un interval de cateva luni s-au chiar ani au mai venit la fata locului reprezentanti electrica verificand contorul si dosarul spunand ca , consum perfect legal energie doar ca nu sunt luat in evidenta si nu se pot emite facturi.

Exista un stres maxim in familia mea si dorim sa rezolvam aceasta situatie neplacuta.
Daca mai aveti nevoie de alte informatii suplimentare va rog frumos sa ma intrebati pt ca sunt foarte intresesat de rezolvarea acestei situatii.
Răspunde
 24-06-2015
AvatarStanica liviu
Vizitator
Toata compania traieste din taxa de deconectare, au un sistem conceput pentru asa ceva nr de telefon este neapelabil din strainatate personalu nu este calificat sunt foarte incompetenti.Unde mai pui ca platile efectuate online nu sunt corelate la timp si te trezesti ca vin sa iti taie lumina ca nu ai platit.Cu toate ca tu ai platit cu cateva zile in urma.Niste retardati daca as avea alta optiune as schimba imediat furnizoru de curent dar au monopol pe Dolj in anumite localitati.
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.