Ești aici > Forum > Drept civil

Clauze vânzare cumpărare

Forum întrebări juridice - Drept civil
Bine aţi venit Vizitator   
[Cont nou]  Conectare
Răspunde
 10-12-2018
Vizitator
Bună ziua am o întrebare:un tata a 2 fete și în 2007 a făcut un contract de vânzare cumpărare, cu clauze, pt casa în care locuiește (el tatăl) Clauzele erau:ele vor întra în posesia casei după moartea lui și a bunici. Copii Trebuie sa ajute la întreținerea casei, sa ajute când sunt bolnavi cu medicamente alimente, înmormântare etc. Au trecut ani iar relația părinte copii sa deteriorat atât de tare ca s-a ajuns în instanta cu procesul de desfacere a contractului de vânzare cumpărare, pt nerespectarea clauzelor. In instanta copii vor ca tatăl sa le returneze banii specificații în contract. Specific:la notar nu s-au vazut/dat banii specificații în contract, notarul nu a văzut banii. Intrebare:notarul este obligat de lege sa specifice în contract ca bani au fost dați cu chitanță sau ca vor fi dați ulterior? Banii pt casa nu au fost dați /primiți niciodată și nu exista nici un alt act doveditor decât contractul din fata notarului. Dacă chem notarul ca martor el poate zice ca nu își aduce aminte(au trecut 11 ani) nici de contractul nostru nici ca a văzut bani. Știu ca dacă nu respecți un contract în cazul meu ar trebui sa restitui niște bani, dar restituirea a unor bani care nu au fost dați niciodata. Înțelegerea dintre avocatul meu și al copiilor este restituirea banilor la final de proces. Dilema mea ar fi: copii nu pot fi mustrati amendați pt nerespectarea clauzelor? Înțeleg ca daca se termina procesul revíne tatăl dinou proprietarul casei. Cum sa se restituie niște bani pt care nu exista chitanță? Doar pt faptul ca scrie pe un act notarial o suma?
Răspunde
 11-12-2018
Vizitator

Referitor la speta dvs. eu va spun parerea mea:

- in contract scrie ca plata s-a facut in fata notarului dar ca notarul nu a vazut bani cash;