Ești aici > Forum > Drept penal

Munca in folosul comunitatii este asigurata de CAS?

Forum întrebări juridice - Drept penal
Bine aţi venit Vizitator   
[Cont nou]  Conectare
Răspunde
 23-11-2015
Vizitator
Daca sunt condamnat la o munca in folosul comunitatii de 120 de zile, nu o pot refuza pe motiv ca nu sunt asigurat? Nu muncesc, nu sunt elev si nici nu am asigurare de sanatate privata. Daca eu in acest timp ma imbolnavesc sau patesc vreun accident de munca, cine este tras la raspundere, cine plateste toate cheltuielile?
Chiar nu e nici o posibilitate de a refuza munca?
Răspunde
 25-11-2015
Vizitator

Nu stiu pentru ce ati fost sanctionat pentru munca in folosul comunitatii, dar nu are nicio legatura asigurarea cu obligarea cuiva la a presta munca in folosul comunitatii. De obicei sunt obligate la asa ceva in caz de neplata a unei amenzi (in baza OG nr. 2/2001) chiar acele persoane care nu pot fi executate silit altfel (nu sunt angajate, nu au un salariu care sa poata fi poprit, deci implicit nu platesc nici asigurari sociale :)
Răspunde
 21-03-2022
Vizitator
Daca am primit munca in folosul comunitatii de 30 de zile si efectuarea celor 2 ore pe zi nu se pot efectua in perioada acordata de 6 luni, datorita serviciului pe care il am, pot plati echivalentul in bani a pedepsei???Informarea prin posta a ordonantei data de procuror a venit prin posta cu intarziere de 2 luni si 10 zile iar timpul alocat in folosul comunitatii depaseste tremenul de 6 luni, serviciul nepermitandu-mi sa prestez zilnic munca in folosul comunitatii.
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail: