PROCEDURA PRIVIND UTILIZAREA COMUNICĂRII ELECTRONICE ÎN CASA NAȚIONALĂ DE PENSII PUBLICE ȘI CASELE TERITORIALE DE PENSII Comunicarea electronică între beneficiarii sistemului public de pensii, ai sistemului de asigurare pentru accidente de muncă și boli profesionale și Casa Națională de Pensii Publice (CNPP), respectiv casele teritoriale de pensii (CTP) în vederea acordării drepturilor pe care acestea le stabilesc și plătesc se realizează prin utilizarea uneia dintre următoarele modalități: I. Prin poșta electronică; II. Prin intermediul serviciilor electronice oferite de Portalul CNPP. Modelele de cereri, declarații, alte formulare, precum și lista de documente necesare acordării drepturilor se regăsesc aici (link). I. Comunicarea prin poșta electronică Solicitanţii care au acces la poșta electronică, respectiv e-mail, vor transmite solicitarea în atenția casei de pensii căreia îi este arondat, la adresele specificate pe site-ul instituției în cauză. În acest sens, solicitantul: • descarcă formularele necesare; • completează formularele; • semnează olograf formularele; • transmite formularele către instituția responsabilă, în format: .JPEG, .JPG, .PNG, .XML, .CMS sau .PDF; • transmite în același e-mail și numărul de telefon la care poate fi contactat. Sursa si detaliile le gasisi, aici: https://www.cnpp.ro/depunere-cereri-si-documente |
|