Ești aici > Forum > Legea pensiilor

Pensie

Forum întrebări juridice - Legea pensiilor
Bine aţi venit Vizitator   
[Cont nou]  Conectare
Răspunde
 30-01-2013
Vizitator
Am o matusa care primeste pensie de urmas si urmeaza sa primeasca o mostenire , trebuie sa renunte la pensia de urmas? Si daca da , exista o modalitate de a nu pierd epensia de urmas si de a ridica mostenirea?

Va multumesc!
Răspunde
 02-09-2014
Vizitator

Pensia de urmas nu are nici o legatura cu mostenirea.
Sotul supravietuitor are dreptul la pensie de urmas pe tot timpul vietii, la implinirea varstei standard de pensionare, daca durata casatoriei a fost de cel putin 15 ani.
Răspunde
 03-09-2014
Vizitator
buna ziua!
ma numesc vladu alexandra madalina,am 20 de ani si sunt eleva la o postliceala din slatina
eu provin dintr o familie cu nevoiurii mari,in urma cu 6 luni am ramas fara tata si mi sa spus de la scoala ca pot beneficia si eu si fratele meu mai mic de o pensie de urmasi de pe urma tatalui meu care acum este decedat,mi sa spus ca pensie de urmas este de 350 de lei in bani noi si bani vechi 3 milioane 500 si mi.a venit decizia si in ea scrie ca mi se acorda o pensi de 199 de lai si fratelui meu de 197lei,eu fac naveta de la 120 de km dus si intors pe fiecare zi si m.ar fi ajutat foarte mult aceasta pensi ca sa ma descurc,pe luna la naveta dau 450 de lei si situatia financiara nu imi permite sa merg la scoala,va rog frumos nu profitati de oamenii ca noi fara nici un venit si dati.ne pensia intreaga de 350 de lei cum spune legea,ce sa fac ca sa mi se cuvine intreaga pensie cum mi sa si spus de la casa de pensi cand am depus dosarele...va rog ajutati.ma!
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail: