Ești aici > Forum > Litigii

Unde pot reclama site-ul Booking?

 Forum întrebări juridice - Litigii
Bine aţi venit Vizitator   
[Cont nou]  Conectare
Avatar mic
Răspunde
 28-12-2021
AvatarPetrescu Manuela
Vizitator
Am facut o rezervare prin Booking la un apartament din Viena pentru 3 nopti. La momentul rezervarii lockdown-ul era preconizat sa se ridicde pe 16.12, iar noi am facut o rezervare incepand cu data de 17.12, nerambursabil. Austria, a prelungit ulterior pentru Viena lockdown-ul pana pe 20.12, fiind permisa intrarea doar a calatorilor bisness si lucratorilor. Unitatea refuza sa ne returneze banii in totalitate desi ei ne-au transmis ca nu ne pot primi daca nu facem parte din cele doua categorii de turisti si sa anulam ? Am sunat la Booking iar ei nu au rezolvat nimic. Acelasi raspuns...Cum sa procedez? Unde pot reclama astfel de situatie? Mentinez ca am stat la acest apartament ulterior, rezervarea fiind facuta de altcineva din grup, cu data de 20.12, pentru 2 nopti. Ei refuza insa in continuare sa ne returneze cealalta jumatate din bani.
Răspunde
Răspunde
Răspuns rapid

Nume: (Postezi ca vizitator. Ai cont pe site? Autentifică-te)

E-mail:

Răspunsurile primite de la avocații înscriși pe forum nu reprezintă consultanță juridică. Consultanța juridică plătită, în cadrul unui cabinet de avocatură, presupune un studiu mai aprofundat al cauzei și documentelor și angajează răspunderea avocatului consultat. În toate cazurile, vă recomandăm să vă programați la un cabinet de avocatură pentru acordarea unei consultanțe juridice plătite.